10 maja PFRON zaprezentował swoją nową odsłonę: nowe logo oraz nową stronę internetową. Strona internetowa jest elementem strategii komunikacji przyjętej przez zarząd Funduszu w grudniu 2016 roku. Celem strategii jest budowa wizerunku PFRON-u jako nowoczesnej i efektywnej instytucji publicznej. Jak podkreśla Fundusz – nowa witryna jest czytelna, prosta w nawigacji, ma nowoczesny projekt graficzny oraz spełnia standard WCAG 2.0, co oznacza, że jest w pełni dostępna dla osób niepełnosprawnych.
Przy okazji uruchomienia nowej strony PFRON zaprezentował również swoje nowe logo. Nowe logo zostało wyłonione w otwartym konkursie. Jak tłumaczy Fundusz – logo opowiada prostą historię – przedstawia kwiat, który jest „osłabiony”, ale dzięki podporze rozkwita. Kwiat symbolizować ma osobę niepełnosprawną, podpora zaś wsparcie ze strony Funduszu. Wyboru nowego logo dokonała kapituła, w skład której weszli m.in. przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych, rzeźbiarze i graficy.
Czy podoba ci się nowe logo PFRON-u? Zachęcamy do oddania głosu w zamieszczonym obok sondażu.
Stare logo |
Nowe logo |
Redakcja WatchDogPfron
po co to nowe logo, chyba dla prezesa
kolejna dobra zmiana aby zmienić
Logo zrobione pod nazwisko prezesa 😉
Przecież to jest piękne logo, które samo opowiada swoją historię. Jestem naprawdę pod wrażeniem.